مزایای پخش تبلیغات از طریق تلویزیون

مزایای پخش تبلیغات از طریق تلویزیون

مزایای پخش تبلیغات از طریق تلویزیون

Advantages of TV Advertising

تبلیغات چیست؟

تبلیغات یک نوع فعالیت بازاریابی است که هدف آن فروش محصول یا خدمات به مخاطبان هدف است. تبلیغات یکی از قدیمی ترین اشکال بازاریابی در زندگی بشر است که تلاش می کند بر اقدامات مخاطبان مورد هدف خود برای خرید، فروش یا انجام کاری خاص تأثیر بگذارد. با استفاده از یک پیام کاملاً مناسب، تبلیغات می تواند به صورت تخصصی (مخاطبان زیادی را هدف قرار می دهد).

تبلیغات بسیار قدیمی تر از سایر فعالیت های بازاریابی مانند بازاریابی ایمیلی و بازاریابی موتورهای جستجو است. از آنجایی که اینترنت به یک امر عادی تبدیل شده است،

 انواع تبلیغات

 تبلیغات سنتی

تبلیغات دیجیتال

اهمیت تبلیغات در بازاریابی چیست؟

  • تبلیغات محصول
  • ایجاد تقاضا
  • کنترل و ردیابی
  • رقابت
مزایای پخش تبلیغات از طریق تلویزیون
مزایای پخش تبلیغات از طریق تلویزیون

مبانی تبلیغات

در کل تبلیغات می تواند برای یک کسب و کار  و یا تجارت مفید باشد زیرا تبلیغات می تواند مشتریان جدید را از وجود و فضایل محصولات و خدمات آن کسب و کار آگاه کند. انجام این فرآیند می تواند باعث افزایش تعداد مشتریانی شود که به تجارت مراجعه می کنند.

مزایای پخش تبلیغات از طریق تلویزیون

Advantages of TV Advertising

برخلاف برخی باورهای کنونی، تبلیغات تلویزیونی همچنان مزایای بسیاری برای برندها دارد. تماشای تلویزیون همچنان یک سرگرمی محبوب است، به خصوص در حال حاضر. بسیاری از مردم دنیا به دلیل همه گیری کووید-۱۹ به تلویزیون روی آورده اند تا از استرس های روزانه فرار کنند. طرفداران متعهد با رویدادهای زنده مانند نمایش جوایز و رویدادهای ورزشی هماهنگ می شوند تا هنرمندان موسیقی مورد علاقه آن ها را اجرا کنند و تیم های ورزشی بازی کنند.

تبلیغات تلویزیونی، زمانی که به خوبی انجام شوند، می توانند متقاعد کننده باشند و ارتباطات عاطفی را برانگیزند. چه تلویزیون را از طریق آنتن، ماهواره، ارائه دهنده کابل یا پخش جریانی از طریق دستگاه‌های متصل به اینترنت تماشا کنید، ما فکر می‌کنیم که تلویزیون همچنان یک انتخاب مناسب برای تبلیغات رسانه‌ای شماست. در واقع، بعضی از مزیت های تبلیغات تلویزیونی را شناسایی کرده‌ایم که به شما کمک می‌کند سرمایه‌گذاری را به عنوان بخشی از بودجه رسانه خود منطقی کنید.

تبلیغات از طریق تلویزیون به مخاطبان زیادی می رسد

شما نمی توانید از دسترسی تلویزیون غلبه کنید. تلویزیون اغلب اولین رسانه ای است که ما به آن فکر می کنیم تا در مدت زمان کوتاهی به افراد زیادی دسترسی پیدا کنیم. در حالی که نوجوانان به طور متوسط ​​هفت ساعت و نیم در هفته را با تلویزیون می گذرانند، ترکیب سنتی مخاطبان تلویزیون نسبت به سایر رسانه ها مسن تر است. این یک راه عالی برای دسترسی به درآمد قابل تصرف است.

تلویزیون بینندگان وفادار را جذب می کند

سریال‌های پرطرفدار تلویزیونی هنوز هم مخاطبان وفادار و قابل توجهی را به خود جذب می‌کنند و اخبار، به ویژه، همچنان شاهد رشد مخاطبان هستند. در حالی که بینندگان اخبار از زمان اوج خود در سه ماهه دوم ۲۰۲۰ کاهش یافته است، میزان زمان صرف شده برای تماشای اخبار همچنان بیشتر از سال های قبل است، روندی که در سال ۲۰۱۹ مشاهده شد ادامه دارد.

مطالعه اخیر iab نشان می‌دهد که ۸۴ درصد از مصرف‌کنندگان احساس می‌کنند تبلیغات در اخبار افزایش می‌یابد. یا اعتماد برند را حفظ می کند. همه‌گیری، ناآرامی‌های اجتماعی و انتخابات ریاست‌جمهوری ، مخاطبان جوان‌تر و متنوع‌تری را به سمت اخبار تلویزیون، به‌ویژه منابع خبری محلی سوق داده است.

تلویزیون و کار آنلاین

تلویزیون برای کسب و کارهای آنلاین حیاتی است. حضور یک نام تجاری در تلویزیون می تواند اعتبار را افزایش دهد. این نام تجاری را در ابتدا نسبت به تبلیغات آنلاین در معرض مخاطبان بسیار بیشتری قرار می دهد. تبلیغات تلویزیونی همه اشکال دیگر تبلیغات را هدایت می کند.

بینندگان ممکن است در حین تماشای تلویزیون از چندین دستگاه استفاده کنند، اما به دور از ارتباط با محتوا هستند. شبکه های رسانه های اجتماعی به بینندگان این امکان را می دهد که به طور همزمان تجربه مشترکی با دوستان داشته باشند.

هم تبلیغ‌کنندگان و هم برنامه‌نویسان تلویزیون به استفاده از تلویزیون ادامه می‌دهند تا بینندگان را به تعامل با محتوای عمیق‌تر آنلاین تشویق کنند. این فرآیند به تقویت رابطه با مصرف کننده و ایجاد وفاداری به برند کمک می کند.

مزایای پخش تبلیغات از طریق تلویزیون
مزایای پخش تبلیغات از طریق تلویزیون

قالب های تبلیغاتی برای بهبود تجربه مشاهده تطبیق داده می شوند

پس از اینکه یوتیوب در سال ۲۰۱۶ تبلیغات بامپر ۶ ثانیه ای را معرفی کرد، شبکه های تلویزیونی نیز شروع به آزمایش آنها کردند. با این حال، درصد این تبلیغات کوتاه‌تر از آن زمان کاهش یافته است. به نظر می‌رسد که تبلیغ‌کنندگان برای قالب‌های تبلیغاتی طولانی‌تر ارزش قائل هستند، جایی که زمان بیشتری برای گفتن داستان و افزایش آگاهی از برند وجود دارد.

در مقایسه با نمایش آنلاین، تحمل بیشتری برای تبلیغات در تلویزیون وجود دارد. آژانس ها از داده ها برای تصمیم گیری خلاقانه استفاده می کنند. تبلیغاتی که تجربه زندگی بیننده را منعکس می‌کند یا ویژگی‌هایی را برجسته می‌کند که به مصرف‌کنندگان کمک می‌کند تا با شرایط عادی خود پس از همه‌گیری سازگار شوند، بسیار محبوب هستند. شبکه‌ها همچنین بارهای تبلیغات تجاری را در تلاش برای بهبود تجربه بیننده کاهش داده‌اند.

امروزه، برندها مجبورند به روش‌های جدید و متفاوتی با مشتریان خود محور و تعامل داشته باشند. تلویزیون رسانه ای است که همچنان در حال تکامل است. به بینندگان راه‌های جدیدی برای تماشا و به تبلیغ‌کنندگان راه‌های جدیدی برای دستیابی به مشتریان بالقوه ارائه می‌دهد. با تغییر چشم انداز رسانه ها، ما همیشه به دنبال فرصت های تلویزیونی منحصر به فرد و موثر برای مشتریان خود هستیم.

پس در ادامه در با ما باشید تا مطالب مفید و سودمند تجارت و تبلیغات را از همین صفحه برای شما نشر کنیم.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *