متراژ حروف چلنیوم

چگونه متراژ حروف چلنیوم را محاسبه کنیم؟

چگونه متراژ حروف چلنیوم را محاسبه کنیم؟

تابلو تبلیغاتی چلنیوم در بین دیگر تابلوهای موجود در بازار بسیار پر طرفدار است و این بخاطر تنوع در شکل ظاهری و نور و رنگ های مختلفی است که این تابلو دارد؛ تابلو های چلنیوم از آلیاژ آلمینیومی ساخته میشوند و به همین دلیل بسیار مقاوم هستند. همچنین از دلایل دیگر محبوبیت تابلو چلنیوم میتوان به کم مصرف بودن، زیبایی زیاد، توانایی جذب مشتری بالا و نیز قیمت بسیار مناسب اشاره کرد.

و البته این تابلو در تمامی شهر ها با تمامی شرایط جوی تا مدت های زیاد سالم باقی می ماند و در برابر آفتاب و گرما و سرما و برف و باران بسیار مقاوم است. این تابلو نیاز به تمیز کردن در مدت زمان کوتاهی ندادر و اگر از ورقه های کامپوزیت برای زیرساز این تابلو استفاده شود دیگر به کل نیازی برای تمیز کردن پیدا نمیکند زیرا گرد و غبار و کثیفی روی آن نمینشیند و همیشه زیبایی و درخشنده بودن خود را حفظ میکند.

یکی از انواع تابلوهای چلنیوم، تابلو چلنیوم پانچ است که همین تابلو انواع مختلفی دارد و در بین مشتریانی که برای فروشگاه و مغازه خود تابلو میخواهند بسیار پر طرفدار است. در زمان ساخت تابلو چلنیوم پانچ از شکل هایی مانند دایره و ستاره و.. استفاده میشود؛

این اشکال میتواند روزی پلکسی گلس و یا لبه حروف با هر شکلی که صاحب تابلو دوست دارد باشد. پانچ روی پلکسی گلس با برش لیزری انجام میگیرد و پانچ روی لبه حروف با استفاده از دستگاه های خاص در کارخانه  وکارگاه های ساخت حروف چلنیوم انجام میشود. زمانی که از تکنیک پانچ کردن رد تابلوها انجام میشود ما تابلوهای متفاوتی از حروف برجسته را خواهیم داشت که نمایی دوبرار حالت ساده خواهند داشت.

قیمت تابلو چلنیوم پانچ نسبت به انواع ساده و غیر پانچی آن گران تر بوده و تنها زمانی که خود مشتری بخواهد تابلو چلنیوم او به این شکل ساخته میشود. از حروف های چنلیوم پانچ می توان به مواردی مثل حروف چنلیوم پانچ طلایی، حروف چنلیوم پانچ تک پلکسی، حروف چنلیوم پانچ پلکسی دوبل و ترکیبی از مدل های دیگر، اشاره کرد. که البته نوری که از آنها تابیده میشود به انتخاب مشتری تعیین رنگ میشود.

اگر میخواهید تابلو چلنیوم شما زیبا ساخته شود و نمای خوبی داشته باشد باید به متراژ آن توجه کنید و به صورت دقیق متراژ آن را اندازه بگیرید. اگر نمیدانید چگونه باید این کار را انجام دهید پس ادامه این مقاله را از دست ندهید و تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

متراژ حروف چلنیوم
متراژ حروف چلنیوم| تابلو چلنیوم| حروف تابلو چلنیوم|

ساخت تابلو چلنیوم را اگر یک فرد با سابقه انجام دهد بسیار آسان  است و به سرعت میتواند آن را تحویل دهد! نحوه ساخت تابلو چلنیوم به این صورت است که پس از طراحی اولیه توسط طراحان تابلو با نرم افزار مخصوص و سپس تایید توسط مشتری؛ تابلو به مرحله برش لیزری یا سی ان سی می رود تا حروف به صورت برجسته ای که مد نظر است ساخته شوند.

نورپردازی آخرین مرحله ای است که در ساخت تابلوهای چلینوم انجام می شود. برای نورپردازی تابلو چلنیوم نیز از لامپ های اس ام دی و یا ال ای دی، استفاده می کنند که بسیار کم مصرف هستند و میزان مصرفی برق را کم میکنند.

قیمت یک تابلو چلنیوم به عوامل متفاوتی بستگی دارد که متراژ یکی از آنهاست. هر چه قدر میزان حروف برجسته به کار رفته روی تابلو بیشتر باشد قیمت تابلو چلنیوم شما نیز بالاتر می رود. در گذشته این اندازه گیری را با مترهای نواری که خیاطان از آنها استفاده میکنند انجام میدادند که درصد خطای آن بالا بود و ممکن بود برای یک تابلو دعوا به پا شود. اماا مروزه با پیشرفته شدن تکنولوژی  نرم افزار های خاصی مانند کورل دراو و اتوکد وجود دارند که متراژ حروف برجسته چلنیوم را به طور کامل و درست و دقیق اندازه گیری میکنند.

برای این کار ابتدا باید نرم افزار کورل دروا را روی سیستم خود، داشته باشید. اگر سیستم شما این نرم افزار را ندارد؛ بهتر است آن را از منابع معتبر تهیه و نصب کنید. پس از باز کردن برنامه؛ می بایست طرح یا متن خود را وارد محیط کورل کنید. برای این کار طول و عرض طرح خود را به اندازه واقعی، تغییر دهید. حال در نوار بالای برنامه گزینه های Object_Shaping_Weld را به ترتیب، اجرا کنید.

در این نوشته با نوع اندازه گیری متراژ حروف چلینوم آشنا شدیم که یکی از معیارها در تعیین قیمت تابلو چلنیوم شماست. توجه داشته باشید که تابلو چلنیوم به دلیل نورپردازی زیبا و طرح های جدیدی که دارد بهتر میتواند نظر مشتری ها را جلب کند و آنها را به داخل مغازه بکشاند.

ایران تابلو که سایت دریافت، سفارش و ساخت تابلو های مغازه است، در منطقه ۱۰ تهران و در محله نواب قرار دارد، در اصل اسم این تابلو سازی، تابلو ماهان است و از بهترین تابلوسازان در تهران است. تابلو ماهان که سفارشات خود را از سراسر کشور از طریق سایت ایران تابلو دریافت میکند، تابلوهای مختلف مانند چلنیوم و ال ای دی و کامپوزیت و… در کوتاه ترین زمان ممکن و با کیفیت بالا و قیمتی بسیار مناسب ساخته

و آن را با سلامت کامل به دست مشتریان خود می فرستد، تابلو هایی که توسط سایت ایران تابلو( تابلو ماهان) ساخته میشود دارای ضمانت پس از فروش است و همچنین نصب آن در محل برای شما مشتریان عزیز به صورت رایگان است. برای سفارش و دریافت راهنمایی و مشاوره برای خرید تابلوهای تبلیغاتی میتوانید اول نمونه های تابلو های تبلیغاتی که در تابلو ماهان ساخته شده است را ببینید و سپس با شماره های موجود در این سایت تماس حاصل فرمایید.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *