جوهر و رنگ در تابلو سازی

جوهر و رنگ در تابلو سازی

تابلو

در مقالات گذشته در مورد تابلو مغازه بحث کردیم. در این مقاله در مورد مزایای تابلو مغازه و روش های موثریت آن برای شما توضیح خواهیم داد. در ادامه با ما باشید.

همانطور که در مقالات گذشته توضیح دادیم تابلوها هر نوع گرافیک بصری هستند که برای نمایش اطلاعات به مخاطب خاص ساخته می شوند. که معمولاً به شکل اطلاعات راهیابی در مکان هایی مانند خیابان ها یا در داخل و خارج ساختمان ها نصب می شوند.

شکل و اندازه تابلوها بر اساس مکان و هدف متفاوت است، از بنرهای گسترده تر، بیلبوردها و نقاشی های دیواری گرفته تا تابلوهای خیابانی کوچکتر، تابلوهای نام خیابان، تابلوهای مغازه و غیره. که در تابلوهای جدیدتر ممکن است از نمایشگرهای دیجیتال یا الکترونیکی نیز استفاده کنند. هدف اصلی تابلو، برقراری ارتباط، انتقال اطلاعات برای کمک به گیرنده در تصمیم گیری بر اساس اطلاعات ارائه شده است. از طرف دیگر، تابلوهای تبلیغاتی ممکن است برای متقاعد کردن گیرندگان در مورد شایستگی یک محصول یا خدمات طراحی شوند.

فرمول‌سازان جوهر افشان فرصت‌های استفاده از رنگ های زیبا و با دوام در چاپگرها را در دو دهه گذشته با بهبود مستمر ارائه‌های خود گسترش داده‌اند. آنها با ارائه جوهرهای گاز زدایی شده برای جلوگیری از خروج جت، بهبود دوام در فضای باز، چسبندگی به زیرلایه ها و شادابی رنگ، نیازهای مشتری را برای اطمینان جوهر افشان برآورده کرده اند. آنها خطرات جوهرهای مبتنی بر حلال بودن بالا را با معرفی جوهرهای کم حلال، اکو حلال، رنگدانه آبی، انتقال تصعید رنگ آبی و رنگ مستقیم پراکنده، لاتکس آبی، UV آبی، لامپ جیوه ای قابل درمان UV، LED کاهش داده اند.

انواع جوهر و استفاده آن

  • جوهرهای افشان رنگ سابلیمیشن انتقال حرارت را برای تزئین پلی استر انعطاف پذیر و سایر پارچه ها و مواد دریافت کننده تصعید چاپ می کنند. انتقال‌های فرعی این رنگ وسیله‌ای مؤثر برای تزئین تابلوهای انعطاف‌پذیر، و همچنین بسترهای پوشش‌ داده‌شده پلیمری پذیرنده رنگ، مانند تابلوهای فلزی، فراهم می‌کنند. رنگ سابلیمیشن نوعی رنگ پراکنده است. این رنگ های توسط چاپگرهای جوهر افشان باریک و عریض برای چاپ انتقال سابلیمیشن استفاده می شوند.
  • جوهرهای رنگ پراکنده چاپ مستقیم جوهر افشان مستقیماً روی پارچه های پذیرنده رنگ مانند پلی استر و پارچه هایی با محتوای پلی استر بالا بدون چاپ اولیه برای انتقال کاغذ و انتقال حرارت طرح های آنها استفاده می شوند. چاپ‌های رنگی سابلیمیشن و پراکنده معمولاً در مدت زمان نسبتاً کوتاهی اگر در فضای باز و زیر نور مستقیم خورشید نگهداری شوند محو می‌شوند، ، اما می‌توانند رنگ‌های زنده‌ای را برای کاربردهای داخلی و کوتاه ‌مدت در فضای باز ارائه دهند. از آنجایی که رنگ بخشی از پارچه می شود، چاپ ها حسی متفاوت از قسمت های چاپ نشده ندارند. رنگهای پراکنده و جوهرهای فرعی رنگی که به درستی فرآوری شده باشند عملاً هیچ خراشیدگی ندارند. اگر قرار است پارچه پوشیده شود، شستشو پس از چاپ و تثبیت برای حذف رنگ باقیمانده ای که به الیاف پارچه نفوذ نکرده است، توصیه می شود. سازنده پرینترهای جوهرافشان کره جنوبی D.gen اولین ارائه دهنده راه حل های علامت گذاری برای چاپ مستقیم جوهر افشان رنگ پراکنده (مستقیم رنگ-زیر) بود. این شرکت همچنین جوهرهای مبتنی بر آب را ارائه می دهد که الزامات و مقررات اروپایی REACH را برآورده می کند.
  • جوهرهای لاتکس مبتنی بر آب این جوهرها را برای استفاده در خط چاپگرهای جوهر افشان حرارتی لاتکس استفاده می شوند این تابلوها به دلیل کیفیت تصویر و دوام آن و همچنین مناسب بودن برای استفاده در تابلوها مورد استفاده در مکان‌های حساس داخلی، مانند مراکز درمانی، که در آن علائم جوهر حلال قابل قبول نیستند، مورد استفاده قرار می گیرند. برای انتشار آلاینده‌های شیمیایی کم تأیید شده‌اند. جوهرهای لاتکس HP همچنین معیارهای AgBB را برای ارزیابی مربوط به سلامت انتشار VOC برای استفاده در محیط داخلی برآورده می‌کنند.

تابلوسازان چاپ دیجیتال این جوهرهای مورد استفاده در تابلو سازی را به عنوان راهی برای ایجاد تابلوهای رنگارنگ و بادوام و تصاویر انتخاب می کنند. شرکت تحقیقاتی و مشاوره Research and Markets پیش‌بینی کرده که بازار جوهر دیجیتال از ۲.۷۱ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۸ به ۴.۱۷ میلیارد دلار و در سال ۲۰۲۳ با نرخ رشد مرکب سالانه ۹.۱ درصد برای این دوره رشد خواهد کرد.

همان طور که گفته شد در عصر حاضر تبلیغات یکی از اساسی ترین اصول پشتیبانی و پیشرفت تجارت است. در حال حاضر اکثر کسب و کارها برای تبلیغات موثر، کارا و برای معرفی بهتر کسب و کار خود از انواع تابلو ها استفاده می کنند در این سال های اخیر با آمدن تابلوهای چلنیوم، این تابلوها در مدت کم طرفداران زیادی را به خود کسب کرده است طوری که بیشتر صاحبان کسب و کارها برای تبلیغات خود از این نوع تابلوها استفاده می کنند،

تابلوهای چلنیوم که یکی از جدیدترین نوع تبلیغات است، تابلوهای چلنیوم با نورپردازی زیبایی که دارند نظر هر بیننده را به خود جلب کرده و باعث معرفی بهتر کسب و کار می شوند. شما می توانید جهت مشاوره، خرید، و سفارش انواع تابلو چلنیوم با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت نسبت به بازار تابلو چلنیوم در کشور به خصوص بزرگ شهر تهران به وبسایت رسمی شرکت تابلو ماهان مراجعه کنید و یا با شماره هایی که در وبسایت موجود است به تماس شوید.

آدرس وبسایت تابلو ماهان: (https://iran-tablo.ir)

آدرس الکترونیکی: info@yourdomain.com

آدرس: تهران، اتوبان نواب، نبش پل امام خمینی، مجتمع تجاری سهند، طبقه اول

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *