ساخت تابلو چلنیوم حرفه ای در تهران

ساخت تابلو چلنیوم حرفه ای در تهران

تابلو چلنیوم حرفه ای به تابلو هایی با کیفیت بالا و متریال های اصلی و به صورت ترکیبی سفارش داده می شوند میگویند؛ با پیشرفت هایی که در زمینه ساخت تابلو به وجود آمده است میتوان در حال حاظر تابلو چلنیوم حرفه ای را از تابلو سازی های تهران سفارش داد.

اما تابلو چلنیوم باید ویژگی های خاصی داشته باشد تا بتوان به آن تابلو چلنیوم حرفه ای گفت، که ما این ویژگی ها را در ادامه برای شما شرح میدهیم:

  1. در ساخت یک تابلو چلنیوم حرفه ای عناصر و ابزارهای اصلی عبارتند از زیرساز ، ورق پلکسی ، ورق پی وی سی ، ورق کامپوزیت ، چوب ترموود ، رول چلنیوم و لامپ های اس ام دی . هر یک از این متریال ها توسط کشورها و با برندهای مختلف تولید و روانه بازار می شود، بهتر است برای داشتن یک تابلو چلنیوم حرفه ای بهتر است از برندهای خارجی مانند متریال های آلمانی و آمریکایی برای ساخت تابلو استفاده کنید.
  2. مسئله بعدی نور تابلو چلنیوم است که در یک تابلو چلنیوم حرفه ای باید از اس ام دی های با کیفیت استفاده شود، این چراغ ها باید نور کاملا شفاف داشته باشند، و از برند های معروف باشند تا در کوتاه مدت خراب نشوند. لامپ هایی که در تابلو چلنیوم حرفه ای مورد استفاده قرار میگیرند دارای ۳ نوع هستند: لامپ ها نئون، لامپ های ال ای دی، لامپ های اس ام دی
  3. سادگی یکی از عوامل جذاب در یک تابلوست . پیام تبلیغاتی ، لوگو ، تصویری مرتبط با کسب و کار،مشخصات تماس از عناصری هستند که می توانند بر روی یک تابلو تبلیغاتی به نمایش گذاشته شوند . فونت ، نوع قلم ، اندازه تابلو و نحوه چیدمان عناصر باعث میشود که یک تابلو چلنیوم حرفه ای داشته باشید.
  4. هارمونی رنگ ها در تشویق یک فرد برای خرید محصول از یک مغازه بسیار اهمیت دارد، بنابراین استفاده از رنگ های مناسب و ترکیبی که با شغل و حرفه شما متناسب باشند می تواند در سفارش یک تابلو چلنیوم حرفه ای موثر باشد.
  5. داشتن نوار اسفنجی گردگیر که مانع نفوذ گرد و غبار و باران به داخل تابلو میشود و از آن در مقابل شرایط آب و هوایی بد و شرایط نا مساعد جئی محافظت میکند باعث داشتن یک تابلو چلنیوم حرفه ای میشود.
  6. نوری که در یک تابلو چلنیوم حرفه ای مورد استفاده قرار میگیرد باید به صورت کاملا یکنواخت باشد و نور در تمام تابلو به یک اندازه پخش شود.
  7. یک تابلو چلنیوم حرفه ای باید توانایی این را داشته بتشد که جلب مخاطب بالایی داشته باشد، و هر رهگذری که رد شد توجهش به تابلو چلنیوم مغازه شما جلب شود.
  8. رویه ی تابلو های چلنیوم دارای دو جنس چینی و اصلی است که جنس چینی کیفیت مناسبی نداشته و در اثر نور آفتاب و تغییر دما، رنگ آن تغییر می کند. همچنین کیفیت لبه ها در جنس چینی ثابت باقی نمانده و از براق بودن آن کاسته می شود، نوع اصلی تابلو ضمن داشتن مقاومت بالا، دارای رنگ ­بندی متنوعی است. بهتر است در هنگام خرید تابلو چلنیوم حرفه ای به جنس و کشور سازنده متریال های آن توجه ویژه ای داشته باشید.
  9. تابلو چلنیوم حرفه ای دارای انواع و مدل های گوناگونی است که شامل: چلنیوم ساده، چلنیوم پانچی، چلنیوم ستاره ای، چلنیوم طلایی و …. میشود که انتخاب آن بستگی به بودجه و توانایی هزینه کردن شما برای خرید تابلو دارد.

از جمله مواردی که در ساخت یک تابلو چلنیوم حرفه ای در تهران موثر است و باعث میشود بر اساس آن بودجه مورد نظر خود را ارزیابی کنید را در ادامه میتوانید مشاهده کنید:

  1. کیفیت متریال از عوامل اصلی تعیین قیمت تابلو چلنیوم است به این معنا که با بالا رفتن کیفیت اجناس قیمت تابلو نیز افزایش می یابد.
  2. اگر رویه ی حروف چلنیوم از یک لایه پلکسی گلاس تشکیل شود نسبت به رویه های چند لایه به صورت قطعی قیمت پایین تری خواهد داشت .
  3. چنلیوم ستاره دار و پانچی نسبت به چنلیوم معمولی یا ساده قیمت بالاتری دارد.
  4. به هر میزان که متراژ محیطی حروف برجسته بیشتر باشد قیمت نهایی تابلو نیز بیشتر خواهد شد.
  5. ریموت دار بودن تابلو برای روشن خاموش کردن آن بی تاثیر در افزایش قیمت تابلو چلنیوم نیست.
  6. نور اندریک بودن یا خاموشی کار در قیمت تمام شده دخیل خواهد بود .
  7. بر اساس مدل های مختلف تابلوی چلنیوم قیمت ان هم متفاوت است، مدل های این تابلو شامل : الماسی، طلایی ، لترمکس ، ساده، دوبل، فول کالر، نور اندریک، پانچی، کریستالی، الماسی، ستاره ای، و …
  8. قطر قلم به کار رفته در تابلو چلنیوم باکس
  9. متراژ محیطی که قصد دارید برای آن تابلو چلنیوم را سفارش دهید.
  10. پیچیدگی و سادگی طرح به کار رفته روی تابلو چلنیوم
  11. پلکسی آینه ای
  12. پانچ لبه یا رول چنلیوم که از چه مدل و ساخت چه کشوری است
  13. نوع نوری که در تابلو چلنیوم استفاده میشود
  14. استفاده از ترانس ضد آب یا فن دار

ایران تابلو که سایت دریافت سفارش و ساخت تابلو چلنیوم حرفه ای مغازه است، در منطقه ۱۰ تهران و در محله نواب قرار دارد، در اصل اسم این تابلو سازی، تابلو ماهان است و از بهترین تابلو سازان در تهران است.

تابلو ماهان که سفارشات خود را از سراسر کشور از طریق سایت ایران تابلو دریافت میکند، تابلوهای مختلف مانند چلنیوم و ال ای دی و کامپوزیت و… در کوتاه ترین زمان ممکن و با کیفیت بالا و قیمتی بسیار مناسب ساخته و آن را با سلامت کامل به دست مشتریان خود می فرستد، تابلو هایی که توسط سایت ایران تابلو( تابلو ماهان) ساخته میشود دارای ضمانت پس از فروش است و همچنین نصب آن در محل برای شما مشتریان عزیز به صورت رایگان است.

برای سفارش و دریافت راهنمایی و مشاوره برای خرید تابلوهای تبلیغاتی میتوانید اول نمونه های تابلو های تبلیغاتی که در تابلو ماهان ساخته شده است را ببینید و سپس با شماره های موجود در این سایت تماس حاصل فرمایید.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *