۰ تا ۱۰۰ آشنای با تابلو چلنیوم به انگلیسی

۰ تا ۱۰۰ آشنای با تابلو چلنیوم به انگلیسی

با پیشرفت صنعت تابلو سازی تحول زیادی در ساخت تابلو های تبلیغاتی به وجود آمد، یکی ازبهترین تحولات و متریال هایی که در صنعت تابلو سازی به وجود آمد رول ها چلنیوم و ساخت تابلو های چلنیوم از این رول ها بوده است. درست بعد از به وجود آمدن تابلو های چلنیوم و استفاده از آنها برای  مغازه ها و فروشگاه ها تعداد عظیمی از مشتری ها برای آن شغل و فروشگاه ها پیدا شد.

چلنیوم اولین بار سال ۲۰۰۰ میلادی از اسپانیا وارد بازار جهانی شد و به دلیل وجود یک الیاژ المینیومی در آن که کاملا شفاف بود و ظاهری مثل فلز داشت و امکان انعکاس نور را فراهم میکرد بسیار مورد استقبال قرار گرفت ( لبه های این نوع تابلو بیشتر از رنگ های طلایی یا نقره ای است که همین باعث درخشش بیشتر تابلو ها در روز و در شب میشود) چلنیوم ترکیبی از دو کلمه لاتین channel + aluminium است.

channel در لغت به معنای کانال یا جسمu  شکل است و به دلیل اینکه حروف مختلف فارسی، لاتین یا دیگر شکل ها بعد از چسباندن به هم حالت u میگیرند این نام را به این تابلو داده اند در کنار این موضوع جنس لبه های این تابلو که از جنس آلمینیوم است باعث شده است که نام aluminium در کنار channel قرا بگیرد و در اصطلاح به ان چنلیوم بگویند.

تابلو چلنیوم به انگلیسی Chelnium Table میشود کها سرچ کردن این عبارت در گوگل میتوانید انواع و اقسام تابلو چلنیوم را مشاهده کنید.

رول های چلنیوم نوارهای رنگی منعطف با عرض ۷ ، ۹ و ۱۱ سانتی متری هستند که ضخامت هایی ما بین ۳.۰ تا ۵.۰ دارند و برای ساخت تابلو چلنیوم از این رول ها در اندازه های مختلف استفاده میشود. برای ساخت حروف برجسته در رنگ های مختلف، رول چلنیوم توسط برند های متعدد در کشورهایی مانند اسپانیا ، تایوان ، کره و چین تولید و در بازار دیگر کشور ها عرضه میشود. رول تابلو چلنیوم به انگلیسی Chelnium board roll گفته میشود

یکی از بزرگترین و برترین تولید کننده های رول چلنیوم اصل که در خارج از کشور قرار دارد، آلوراپید است که توسط کشور اسپانیا و در کارخانجات MIC تولید می شوند و بهترین کیفیت رول های چلنیوم را دارا است؛ نوع دیگر رول های چلنیوم که کیفیت آن هم بسیار عالی می باشد، آلوباند تایوانی است.

تابلو چلنیوم به دلیل ویژگی های زیر هم در ایران و هم در خارج از کشور طرفداران زیادی دارد:

  1. طول عمر بالا نسبت به دیگر تابلو ها زیرا دیرتر رنگ و روی ان از بین میرود.
  2. بهینه سازی مصرف انرژی به دلیل ک مصرف بودن ان در حین زیبایی بالا.
  3. تنوع در ایجاد هرگونه طرح و رنگ، سایزمتناسب با فروشگاه و یا مغازه شما.
  4. جذابیت بالا با نور پردازی و چشم اندازی چشم گیر به دلیل رنگ های طلایی و نقره ای که در ان به کار رفته است.
  5. قابلیت سرویس آسان.
  6. مقاوم در برابر انواع شرایط جوی مانند گرد وغبار و آلاینده های محیطی مخصوصا در شهر هایی که تردد ماشین ها زیاد است.
  7. دارای قابلیت شست وشو راحت و آسان بدون اینکه اب به داخل ان نفوذ کند.

تابلو های چلنیوم به دلیل سبک بودن و در عین حال محکم بودن توانایی این را دارند که در بادهای شدید مقاومت کنند و البته برای شهر هایی مثل تهران و اصفهان و خوزستان که آلاینده های زیادی در هوا است و باعث میشود تابلو ها زود کثیف وخراب شوند و نمای اولیه خود را از دست بدهند بسیارمناسب است زیرا به طور کامل بسته است و هیچ راه ورودی برای هوا به حروف و چراغ ها ندارد از آلوده شدن آنها جلوگیری میشود، به همین دلیل تابلو های چلنیوم بهترین انتخاب برای تمامی شهر ها و چه در شما ل، چه در جنوب و چه در دیگر مناطق کشور هستند.

تابلو های چلنیوم در انواع و رنگ های مختلفی در بازار یافت میشوند که شما میتوانید بهترین آن را براساس شغل و سلیقه خود انتخاب کنید از جمله تابلو های چلنیوم میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تابلو چلنیوم ساده
  • تابلو چلنیوم طلایی
  • تابلو چلنیوم کریستالی
  • تابلو چلنیوم ستاره ای
  • تابلو چلنیوم الماسی
  • تابلو چلنیوم لترمکس
  • تابلو چلنیوم دوبل
  • تابلو چلنیوم پانچی
  • تابلو چلنیوم رینگی

بهترین زیرساز تابلو های چلنیوم از چه جنسی است؟

زیرساز تابلو های چلنیوم کارخانه ها معمولا از جنس  کامپوزیت است تا مقاومت تابلو را بالاتر ببرد و نمای خاصی را برای کارخانه ایجاد کند؛ همچنین اگر نمای ساختمان کارخانه کامپوزیت باشد ترکیب حروف برجسته چلنیوم و زیرساز کامپوزیت زیبایی بیشتری را برای شما ایجاد میکند، با انتخاب کامپوزیت به عنوان زیر ساز تابلو چلنیوم میتوانید از یک تابلو سر در اداره و مغازه کاملا رسمی  و البته چشم گیر بهره مند شوید.

قیمت تابلو چلنیوم بر چه اساسی تعیین میشود؟

  1. ارتفاع تابلو از زمین که بر هزینه نصب تابلو چلنیوم شما تاثیر گذار است.
  2. متر محیط حروف برجسته ای که ساخته میشوند
  3. نوع و برند پلکسی گلس به کار رفته در تابلو چلنیوم شما
  4. نوع و برند لامپ های ال ای دی یا اس ام دی مندرج در تابلو که باید از بهترین نوع باشند تا از آسیب دیدن آنها در کوتاه مدت جلوگیری شود.
  5. زیرساز تابلو که می تواند پی وی سی ، ورق کامپوزیت ، چوب ترموود، سنگ و یا شیشه باشد .
  6. منبع تغذیه
  7. دستگاه خنک کننده برای اینکه آسیب کمتری به تابلو وارد شود و اتصالی نکند.
  8. تایمر جهت روشن و خاموشی تابلو که اگر در زمان خروج از محل کار یادتان رفت نگران مصرف برق نباشید.
  9. جنس و نوع رول چلنیوم انتخابی شما

بهترین نوع تابلو های چلنیوم که از مقاومت بالایی برخوردار باشند را از کدام تابلو سازی در تهران میتوان تهیه کرد؟

ایران تابلو که سایت دریافت، سفارش و ساخت تابلو های مغازه است، در منطقه ۱۰ تهران و در محله نواب قرار دارد، در اصل اسم این تابلو سازی، تابلو ماهان است و از بهترین تابلوسازان در تهران میباشد.

 تابلو ماهان که سفارشات خود را از سراسر کشور از طریق سایت ایران تابلو دریافت میکند، تابلوهای مختلف مانند چلنیوم و ال ای دی و کامپوزیت و… در کوتاه ترین زمان ممکن و با کیفیت بالا و قیمتی بسیار مناسب ساخته و آن را با سلامت کامل به دست مشتریان خود می فرستد.

 تابلو هایی که توسط سایت ایران تابلو( تابلو ماهان) ساخته میشود دارای ضمانت پس از فروش است و همچنین نصب آن در محل برای شما مشتریان عزیز به صورت رایگان است.

 برای سفارش و دریافت راهنمایی و مشاوره برای خرید تابلوهای تبلیغاتی میتوانید اول نمونه های تابلو های تبلیغاتی که در تابلو ماهان ساخته شده است را ببینید و سپس با شماره های موجود در این سایت تماس حاصل فرمایید

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *