تابلو و نقش آن در تجارت و کسب درآمد

تابلو و نقش آن در تجارت و کسب درآمد چیست؟

تابلو و نقش آن در تجارت و کسب درآمد

Signage and business and increasing income

امروزه تبلیغات به شکل بسیار پیچیده ای از ارتباطات تبدیل شده است طوری که هزاران راه مختلف برای یک کسب و کار برای رساندن پیام و تبلیغات یک کسب و کار به مصرف کننده دارد. تبلیغ کنندگان امروزی طیف وسیعی از انتخاب ها را در اختیار دارند. طوری که اینترنت به تنهایی بسیاری از این موارد را فراهم می کند،

تابلوها، بنرها، آگهی های تبلیغاتی، وبسایت های حمایت شده، و موارد دیگر. تبلیغات از طریق تابلو یکی از ویژگی های مهم برای افزایش فروش به خصوص در خرده فروشی است. تابلوها به ایجاد آگاهی کمک می کنند و تأثیری بالقوه بر مشتریان ایجاد می کنند. اغلب اولین تعامل مشتریان با کسب و کار شما دیدن تابلو مغازه شماست. اگر تبلیغات تابلوی شما به خوبی طراحی شده باشد، مشتریان شما را تحت تاثیر قرار می دهد و به نوبه خود فروشات خرده فروشی را افزایش می دهد.

مزیت های تبلیغات از طریق تابلو

  • تبلیغات شما به صورت ۲۴ ساعته است
  • مقرون به صرفه است
  • ظاهر مغازه شما را زیباتر می سازند
  • موقعیت مغازه شما برجسته تر می شود
  • با داشتن یک تابلوی تبلیغاتی در فضای باز، کار بازاریابی شما تمام شده است و نیاز به تبلیغ بیشتر نیست
تابلو و نقش آن در تجارت و کسب درآمد
تابلو و نقش آن در تجارت و کسب درآمد

تصور کنید کارمندی در بخش بازاریابی خود دارید که ۲۴/۷ کار می کند، هرگز به مرخصی نمی رود، فقط باید ۱ تا ۲ سال حقوق برای بیش از ۵ سال کار برایش پرداخت کنید، چندین دهه تجربه دارد که ارزش خود را در سراسر جهان ثابت می کند، و می تواند با رهگذران چه پیاده و چه در وسایل نقلیه خود صحبت کند. خیلی خوب به نظر می رسد، درست است؟

آن «کارمند» می‌تواند تابلوی شما باشد، بیشتر از آنچه تصور می‌کنید برای شما کار می‌کند. ما ارزش باورنکردنی ای را که تابلوهای تجاری می تواند به ارمغان بیاورد را درک می کنیم زیرا به مشتریان خود کمک می کنیم تا بهترین تابلوهای چلنیوم در فضای باز و بسته را برای نشان دادن مارک های آن ها و برجسته کردن مکان کسب و کار آن ها ایجاد کنیم.

ما متوجه شدیم، یک تابلو می تواند یک سرمایه گذاری بزرگ باشد، به خصوص برای مشاغل کوچکتر یا جدیدتر. به همین دلیل است که امروز نگاهی می اندازیم به این که چگونه تابلوهای تبلیغاتی سال ها به کسب و کار شما خدمت می کنند که می تواند منجر به افزایش درآمد شود.

آیا تا به حال متوجه شده اید که به دلیل علامت های تجاری به سمت یک تجارت خاص کشیده شده اید؟

 ظاهراً این غیر معمول نیست، به خصوص در جمعیت ۱۸-۲۴ ساله.

بر اساس یک مطالعه آمریکایی BrandSpark/Better Homes and Gardens American Shopper™، محققان دریافتند که “۳۳% از خریداران، میانگین مطالعه چهار ساله، می گویند که بر اساس کیفیت تابلوهایشان به فروشگاه های ناآشنا کشیده شده اند.

ایجاد آگاهی از برند و مکان

برداشت اول مهم است! حتی زمانی که مشتریان برای اولین بار از طریق رسانه های اجتماعی یا دهان به دهان درباره یک کسب و کار می شنوند، همیشه تا زمانی که علامت را در محل کسب و کار نبینند، از نظر ذهنی با برند ارتباط برقرار نمی کنند. به این دلیل که مغز انسان اطلاعات بصری را بهتر از داده های حواس دیگر پردازش می کند. در واقع، ۹۰ درصد اطلاعاتی که به مغز منتقل می‌شود بصری است و مغز انسان می‌تواند اطلاعات بصری را ۶۰۰۰۰ برابر بهتر از متن پردازش کند.

شما می توانید با تکیه بر علائم و تصاویر قوی در تلاش برند سازی کسب و کار خود، از این علم و استفاده از تابلو به نفع خود استفاده کنید.

در واقع، مطالعات مختلفی توسط انجمن بین المللی علائم و تابلوها و بنیاد تحقیقات علائم برای نشان دادن ارزش تابلوها گردآوری یا انجام شده است.

در مجموعه ای از مطالعات، بنیاد تحقیقات Sign دریافت که علامت تجاری می تواند چیزهای مختلفی را به مشتریان بالقوه نشان دهد.

تابلو و نقش آن در تجارت و کسب درآمد
تابلو و نقش آن در تجارت و کسب درآمد

این سیگنال ها عبارتند از:

  • محل
  • قیمت
  • کیفیت
  • قابلیت اطمینان
  • راحتی

یکی از رایج ترین نشانه هایی که در اطراف شهر می بینید را در نظر بگیرید. کسب و کارهای مستقر می دانند چگونه مشتریان را جذب کنند. اگر بدانید چگونه تبلیغات از طریق تابلو را به درستی انجام دهید، می توانید مشتریان را نیز جذب کنید. تبلیغات تابلو رسانه ای است که مستقیماً به طور بالقوه با مشتریان هنگام عبور از محل کسب و کار شما صحبت می کند و همچنین کسب و کار شما را به نقطه عطفی در جامعه تبدیل می کند.

حالا که از مزیت های تابلو در تجارت و انواع کسب و کار اطلاع حاصل نمودین چرا همین حالا اقدام نمی کنید. شما می توانید انواع تابلوهای تجارتی و تبلیغاتی خود را از اینجا به دست آورید. شما می توانید جهت مشاوره، خرید، و سفارش انواع تابلو چلنیوم با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت نسبت به بازار تابلو چلنیوم در کشور به خصوص بزرگ شهر تهران به وبسایت رسمی شرکت تابلو ماهان مراجعه کنید و یا با شماره هایی که در وبسایت موجود است به تماس شوید.

آدرس وبسایت تابلو ماهان: (https://iran-tablo.ir)

آدرس الکترونیکی: info@yourdomain.com

آدرس: تهران، اتوبان نواب، نبش پل امام خمینی، مجتمع تجاری سهند، طبقه اول

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *