تابلو دوبل و ترکیبی

۰ تا ۱۰۰ نکات تابلو دوبل و ترکیبی

۰ تا ۱۰۰ نکات تابلو دوبل و ترکیبی

امروزه تابلوسازی به یکی از بهترین راه های انجام تبلیغات برندها تبدیل و از هر نوع ابزار تبلیغاتی دیگر مانند چاپ تراکت، چاپ آگهی در روزنامه ها و یا تبلیغات رادیویی و تلویزیونی بهتر است. همچنین استفاده از این روش می تواند مشتریان بیشتری را برای محصولات و خدمات شما جذب نماید.

درحقیقت تابلوها روشی مطمئن برای معرفی برند شما به دیگران هستند و به نوعی می توانند اصالت کالا و خدمات شما را تضمین می کنند.

 

معرفی تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم یکی از پرطرفدارترین و درخشان ترین تابلوهای تبلیغاتی است  که به وسیله ی ورق پلکسی گلاس شفاف و رول چلنیوم اجرا گردیده و روشنایی حروف برجسته ی تابلو چلنیوم از طریق چراغ های اس ام دی انجام می شود.

در سال ۲۰۰۰ میلادی اولین تابلو چلنیوم به دست متخصصان ساخته شد. در این سال اسپانیا با استفاده از خلاقیت و ایده پردازی طراحان شناخته شده اش بر روی آلیاژ آلومینیوم، ورقه هایی آیینه ای مشابه با فلز استیل را پس از گذراندن از یک سری مراحل فرآوری ایجاد کرده و آن را تابلو چلنیوم نامیدند.

پس از این افتخار، کشور تایوان برای بار دوم محصولی شبیه به تابلو چلنیوم را با نام تجاری آلوباند عرضه کرد. کشور سومی که در صنعت تولید وعرضه تابلوی چلنیوم پیشرو بود، چین است که محصولاتی با برندهای مختلف مانند سهند، آلوتیپ، آلوشاین و … را به بازار ارائه داد.

تفاوت شاخص میان تابلوهای چلنیوم با تابلو های دیگر، سه بعدی بودن و جداگانه بودن حروف آن از یکدیگر است. علاوه بر این، تابلوی چلنیوم از محفظه ای جداگانه در ناحیه ی پس زمینه ی تابلو تشکیل شده است.

انواع بسیاری از تابلو چلنیوم در بازار وجود دارد و صاحبین مشاغل با هر سبک و سلیقه ای می توانند نوع  تابلو چلنیوم مورد پسند خود را انتخاب نمایند.

تابلو ترکیبی
تابلو ترکیبی| تابلو ترکیبی کامپوزیت| تابلوی ترکیبی|

تابلو چلنیوم پلکسی دوبل

تابلو چلنیوم پلکسی دوبل که از تابلو های حروف برجسته می باشد شکل های متنوعی دارد و رنگ های گوناگونی، متناسب با نوع فعالیت متقاضیان در تابلوسازی آرشانئون عرضه می شود.

هر کدام از این تابلوها می توانند پیام رسان مناسبی در جهت معرفی محصول باشند. این نوع از تابلو چلنیوم معمولا به وسیله ی اس ام دی، لبه چنلیوم، پلکسی گلاس و زیر سازی پی وی سی در رنگ های متنوعی ساخته می شود که به علت خاصیت نور پردازی در آن به عنوان یکی از تابلو های تبلیغاتی مناسب و مدرن به شمار می رود.

همانطور که قبلاً گفتیم این نوع تابلو ها به شکل های مختلفی ساخته می شوند که هریک از آن ها از زیبایی خاصی بر خوردار می باشند. شما معمولا در سطح شهر می توانید حروف های بر جسته چلنیوم را که توسط پلکسی گلاس به رنگ های کرم و رینگ مشکی ساخته شده اند مشاهده کنید.

در حقیقت تنها عاملی که باعث تمایز بین این نوع از حروف از تابلو چلنیوم ساده شده است، وجود رینگ مشکی از جنس پلکس گلاس می باشد که دید متفاوتی را نسبت به حروف ساده به وجود آورده است.

تابلو-چلنیوم-پلکسی-دوبل
تابلو-چلنیوم-پلکسی-دوبل|

معرفی تابلو پلاستیک

تابلو نئون پلاستیک از تلق‌های پلکسی گلاس ساخته می‌شوند و این موضوع موجب پراکندگی نور بر قسمت رویه یا کناره‌های حروف خواهد شد. به همین دلیل تابش همه‌ جانبه نور زیبایی چشم نوازی را به تا‌بلو نئون ‌پلاستیک می‌ بخشد. اگر اصول استاندارد در ساخت این حروف رعایت گردد تا حد زیادی به طول عمر تا‌بلو نئون ‌پلا‌ستیک اضافه می شود.

میزان شفافیت پلکسی‌های مختلف، متفاوت است. برای ساخت حروف تا‌بلو‌پلا‌ستیک باید مقدار گذر نور به گونه ای باشد که علاوه بر عبور نور، منبع آن نیز در پشت کار نمایان نشود. تنوع رنگی و انعطاف‌‎پذیری بالا پس از اعمال حرارت موجب شده تا جایگاه تا‌بلو‌ پلا‌ستیک در صنعت حروف سازی به سطح بالایی برسد.

تابلوی دوبل نوعی از تا‌بلو‌پلا‌ستیک است که در آن از ۲ پلکسی در سایز کوچک و بزرگ که روی هم قرار گرفته اند ساخته می شود. نکته جالب توجه در تابلو دوبل، حاشیه های چند میلیمتری و لبه ی بسیار نازک دور حروفش می باشد.

معرفی تابلو استیل

تابلوهای استیل، یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین تابلوهای تبلیغاتی است که به دلیل تنوع رنگ و طرحی که دارد، بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. همچنین ترکیب حروف استیل با ورق پلکسی جذابیت تابلو را افزایش می دهد.

جنس لبه های حروف استیل از استیل لحیم کاری شده با قلع می باشد. در زمان های گذشته پیش از اختراع دستگاه های لیزر برای برش ورق های استیل از قیچی استفاده می کردند که البته امکان تمیز نبودن این برش ها وجود داشت؛ اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی از دستگاه های لیزر، برای برش ورقه های استیل استفاده می شود.

انواع مختلفی از تابلواستیل وجود دارد که از بین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تابلوی استیل نور اندریک
  • تابلوی استیل رینگی
  • تابلوی استیل ترکیبی پلکسی گلاس وکیوم

تابلوهای استیلی نوع سوم که از ترکیب پلکسی وکیوم ساخته می شوند، از جلوه ی فوق العاده ای برخوردارند. مغازه های طلا و نقره فروشی به علت زیبایی و پرستیژ بالا، از این تابلو ها در داخل و خارج مغازه استفاده می کنند.

تابلو ترکیبی
تابلو ترکیبی| تابلو ترکیبی کامپوزیت| تابلوی ترکیبی|

مزایای تابلو حروف برجسته دوبل و ترکیبی

احتمال دارد طرح یا لوگوی سفارشی شما به صورت عادی قابل ساخت نبوده و یا بعد از ساخت آن چیزی نباشد که شما انتظار دارید. همچنین، امکان این وجود دارد که طرح موردنظر شما در هرجایی یا به هر صورتی قابل‌نصب نباشد.

با استفاده از تابلوهای دوبل و ترکیبی می توان انواع طرح‌های گرافیکی را به مرحله ی اجرا بر روی تابلو رساند.

گروه تابلو سازی ایران تابلو به شما در انتخاب و ترکیب بهترین متریال برای ساخت یک تابلوی مناسب با کسب و کارتان مشاوره های لازم را ارائه می دهد.

یکی از ویژگی مهم هر تابلوی تبلیغاتی، نحوه ی نورپردازی اجرای آن است. باعث افتخار است که مجموعه ی ایران تابلو می‌تواند با روش‌های گوناگون ساخت تابلو، نورپردازی‌های حرفه ای و متفاوتی را بر روی تابلوی شما ایجاد نماید.

همانطور که می دانید، هر تابلو و جنسی مزیت و ویژگی‌های خود را دارد. با استفاده از تابلوهای ترکیبی یا دوبل می توانید از ترکیبی از مزیت های تابلو ها بهره ببرید و در تمام ساعات شبانه روز، جلوه ی متفاوت و چشم نوازی را در سردر مغازه تان ایجاد کنید.

شما قطعاً از تأثیر رنگ بر نظر مشتریان آگاهید و می‌دانید که به کارگیری رنگ‌های مختلف در تابلو می‌تواند در انتخاب مشتریان بسیار موثر واقع شود. درصورتی که ترکیب بندی طرح شما به نحو احسنت انجام شود، تابلوی تبلیغاتی را در حضور مشتری ها، ویژه و خاص نشان می دهد. وجود این تمایز باعث افزایش اعتبار شما و کسب‌وکارتان شده و در ذهن مخاطب می نشیند.

ازآنجایی‌که هرماده ویژگی‌های مخصوص به‌ خود را دارد، با ترکیب آن‌ها می‌توان زیبایی و جلوه ی تابلو را به‌طور چشمگیری در نگاه مشتریان افزایش داد.

 

شما می توانید از طریق سایت ایران تابلو نسبت به خرید تابلوی مورد نظر خود اقدام نمایید. همچنین، درصورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می توانید از کارشناسان ما راهنمایی های لازم را کسب کنید.
Protected by Copyscape

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *