تابلو داخل مغازه و فروشگاه

تابلو داخل مغازه و فروشگاه

کجا باید علائم کسب و کار خود را نصب کنیم؟

کسب و کارهای موفق اهمیت تابلوها را می دانند. آنها علاوه بر دانستن اینکه چه چیزی را روی یک علامت تجاری قرار دهند، می دانند که علائم را پس از ایجاد کجا قرار دهند. حتی اگر بهترین، طراحی ‌شده‌ترین و جذاب ‌ترین تابلوها را داشته باشید، اگر مصرف‌کنندگان نتوانند آن‌ها را ببینند، هیچ فروشی انجام نمی‌دهید یا مشتریانی را به سمت کسب‌وکار خود جذب نمی‌کنید.

مانند یک حضور قوی در وب، تابلو مغازه شما برای جلب توجه و تبلیغ کسب و کار شما هستند. بدون حضور تبلیغاتی، احتمال جذب مشتریان جدید و افزایش درآمدتان بسیار کمتر خواهد بود. هنگامی که شما در حال ایجاد یک حضور و بازاریابی هستید، قرار دادن علائم در فضای باز و داخلی بسیار مهم است. دانستن اینکه کجا می‌توانید و باید در کجا تابلوهای کسب‌وکارتان را قرار دهید، کلید یک بازاریابی موثر و موفق است.

نحوه استفاده از تابلوها در فضای داخل فروشگاه

تابلوهای کسب و کار داخلی برای جلب توجه به محصولات یا مناطق خاصی از فروشگاه یا فضای اداری شما که می خواهید مصرف کنندگان آن را ببینند، موثرترین هستند. به این ترتیب، این علائم و تابلوها مشتریانی را هدف قرار می دهند که از قبل در فروشگاه شما یا نزدیک آن هستند. این تابلوها می توانند اطلاعاتی مانند نام فروشگاه، ساعت کاری، آرم و سایر اعلانات مهم داشته باشند.

یکی دیگر از کاربردهای تابلوهای داخلی، توانایی آن برای تبلیغ آخرین معاملات، محصولات، محصولات ویژه، فروش و سایر پیشنهادات مشابه در فروشگاه شما است. این علائم می توانند مشتریان را تشویق به خرید کنند. علاوه بر این، می‌توانید از تابلوهایی برای نمایش تصاویر آخرین محصولات خود استفاده کنید تا توجه آنها را جلب کنید و مردم را برای خرید ترغیب کنید. به طور کلی، تابلوهای داخلی می توانند اشکال مختلفی داشته باشد، بنابراین شما می توانید تابلویی را انتخاب کنید که با نیازهای شما مطابقت داشته باشد.

اگر فروشگاه شما فضای بزرگی دارد، باید از تابلوهای راه یابی استفاده کنید که مشتریان را در اطراف کسب و کار شما راهنمایی کنند و به آنها کمک کنند مکان های مورد نظر خود را پیدا کنند. به عنوان مثال، اگر فضای فروشگاه را با شرکت ها و فروشگاه های دیگر به اشتراک می گذارید، دایرکتوری در لابی ساختمان می تواند برای مشتریان برای یافتن کسب و کار شما بسیار مهم باشد. به‌علاوه، می‌توانید از علائم راه‌یابی دیگر برای راهنمایی مشتریان به دفاتر، بخش‌های شرکت و سایر بخش‌های کلیدی استفاده کنید تا پیمایش ساختمان خود را آسان کنید.

محل قرار دادن تابلوهای داخل فروشگاه

در اینجا چند مورد وجود دارد که تابلوهای تجاری داخلی به بهترین شکل به شما کمک می کنند:

در امتداد دیوارها:

اگر می خواهید مشتریان را به سمت محصولات خاصی سوق دهید یا آنها را از معاملاتی که در حال حاضر ارائه می دهید آگاه کنید، قرار دادن تابلوها بر روی دیوارها در سراسر ساختمان شما می تواند مردم را برای خرید ترغیب کند. همراه با هدف عملی، تابلوهای کنار دیوارها می توانند به ایجاد فضایی برای مکان و ایجاد احساس منحصر به فرد در آن کمک کنند.

پشت میز پذیرش:

یکی دیگر از مکان هایی که همیشه مورد توجه مشتریان قرار دارد محل پذیرش فروشگاه های بزرگ است. اگر کسب و کاری دارید که دارای میز پذیرش یا قسمت لابی است، می توانید از تابلویی برای خوشامدگویی به مشتریان و ایجاد روحیه برای مشتریان استفاده کنید. پس حتماً از تابلوهای تبلیغی و راهنمایی در این محل استفاده کنید.

در ویترین فروشگاه:

اگر مردم مرتباً از کنار فروشگاه شما عبور می کنند، استفاده از ویترینی که رو به بیرون باشد، سرمایه گذاری ارزشمندی خواهد بود. این نمایشگرها اغلب معاملات یا جدیدترین محصولاتی را که ارائه می‌دهید برجسته می‌کنند تا مشتریان بالقوه را به داخل فروشگاه ترغیب کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند به مردم ایده بدهند که چه نوع محصولات یا خدماتی را می‌توانند در فروشگاه پیدا کنند و به آنها اطلاع دهند که آیا با نیازهایشان مطابقت دارید.

نحوه استفاده از تابلوها در فضای باز

تابلوهای فضای باز بهتر است برای جلب توجه مشتریان از راه دور استفاده شوند. این علائم اغلب مشتریان را با یک تجارت آشنا می کنند این تابلوها را برای توسعه آگاهی از برند و جذب مشتریان جدید حیاتی می دانند. مانند تابلوهای داخل ساختمان، تابلوهای فضای باز و یا بیرون فروشگاه ها می توانند جدیدترین معاملات یا محصولات شما را تبلیغ کنند.

با این حال این تابلوها هدف کمی متفاوت خواهند داشت. وقتی مشتریان تابلویی را در فروشگاهی می‌بینند که آخرین محصول را تبلیغ می‌کند، این نوع تابلوها بر رویِ وادار کردن آنها برای تغییر انتخاب خرید متمرکز می‌شوند. در حالی که وقتی شخصی تابلویی را در فضای باز می بیند که همان چیزی را نشان می دهد، تمرکز بر جلب علاقه مشتری به اندازه ای خواهد بود که باعث شود آنها به فروشگاه مراجعه کنند.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *