تابلو برای جذب مشتری

تابلو برای جذب مشتری

تابلو برای جذب مشتری

عواملی کلیدی در ساخت تابلو برای جذب نگاه مشتری

از اصلی ترین دلایلی که ما یک تابلو تبلیغاتی را سفارش میدهیم این است که دیده شود و به سرعت و در کوتاه ترین زمان ممکن مورد توجه رهگذران و عابران قرار بگیرد. در اصل این هم هدف تابلوسازان است و هم هدف مشتری ها و دارندگان فروشگاه ها. یک تابلو تبلیغاتی بدون داشتن جذابیت و خلاقیت نمیتواند نگاه ها را به خود جلب کند و هدف ما را محقق سازد. پس اولین و مهمترین مسئله در صنعت تابلوسازی، طراحی و تولید تابلوهای جذاب و مدرن است.

تابلوهای تبلیغاتی  اگر در فضای بیرونی و سر در یک فروشگاه، دفتر کار و یا مغازه نصب شود؛ اولین چیزی است که مشتری شغل و فعالیت مورد نظر آن را می ‌بیند. به همین دلیل است که به ظاهر تابلو و طراحی که برای آن انجام می شود، باید حساسیت به خرج داد تا خیلی سریع چشم مشتری به آن برگردد. یک تابلوی تبلیغاتی باید به گونه ‌ای باشد که اولا در مکان مناسبی نصب شده باشد و از تمامی جهات دید داشته باشد و در مکانی دورتر از خود مغازه نباشد و ثانیا به گونه ‌ای باشد که مشتری از دیدن آن، به وجد آید و حداقل زمانی را هرچند کوتاه و مختصر به مشاهده آن و توجه به مغازه مورد نظر، اختصاص دهد.

عواملی که در جذب نگاه مشتری در صنعت تابلوسازی اهمیت دارد به شرح زیر است، البته اینها تنها چندین مورد  از موارد بسیار هستند و دیگر موارد را زمان سفارش تابلو خود تابلو ساز اگر در کار خود ماهر باشد انجام میدهد:

  • اگر برای تمامی کسب و کارها و شغل های مختلف از تابلوهای یک رنگ و یک شکل و همراه با یک متریال استفاده شود؛ به سرعت تکراری شده و دیگر آن جذابیتی که باید را نخواهد داشت و برای مشتری ها چشمگیر نیست. بر همین اساس توصیه می شود برای هر نوع کسب و کاری طرح و ایده متفاوتی به کار گرفته شود و نوعی نوآوری در آن ایجاد شود.

در واقع منحصر به فرد بودن یک تابلو نقش زیادی در دیده شدن برند و یا کسب و کار شما دارد. چرا که معمولا افراد جذب تصاویر و تبلیغاتی می ‌شوند که برای آنان، جذابیت داشته باشد و متفاوت با دیگر مدل ها باشد. پس به کار بردن نوآوری و منحصر به فرد بودن بسیار در تابلوسازی اهمیت دارد.

 

  • تابلوهایی که در سال های جدید وارد بازار شده اند نسبت به تابلوهای قدیمی بسیار پیشرفته تر بوده و تنوع زیادی دارند. در قدیم تاثیر تابلو برای جذب مخاطب به اندازه امروز نبوده است و بیشتر برای معرفی سطحی از آن استفاده میشد زیرا در آن زمان رقابت زیادی وجود نداشت، به گونه ای که تنها از یک پارچه و یا شیشه برای معرفی یک نوع کسب و کار استفاده می شد

و هدف‌ از این کار تنها معرفی بود نه تبلیغات جامع. در صورتی که امروزه تابلوهای مدرن و جدیدی همچون تابلو چلنیوم، تابلو پلکسی و تابلو استیل، تابلو کامپوزیت، تابلو ال ای دی و… در بازارها وجود دارند و استفاده از آنها بسیار رایج شده است و تنوع و جذابیتی که این گونه تابلوها دارند، باعث می شود مشتری در نگاه اول توجه خاصی نسبت به تابلو داشته باشد

و به سمت فروشگاه مورد نظر کشیده شود. برای اینکه یک تابلوی مدرن داشته باشید؛ انتخاب تابلوسازی که بتواند این نوع از تابلوها را بدون هیچ مشکلی طراحی و تولید کند هم اهمیت دارد، تولید کننده ای مانند تابلو ماهان که قدمت طولانی در ساخت تابلو دارد بسیار انتخاب خوبی است.

  • یک تابلو خوب باید متناسب با فعالیتی که آن دفتر یا فروشگاه ارائه میدهد باشد. اگر قرار است محصول و یا خدماتی به افراد ارائه شود بهتر است نوشته ها و همچنین لوگویی که قرار است روی تابلو حک بشود، در ارتباط با همان نوع فعالیت باشد و حتی رنگ آن بر اساس نوع فعالیت آن کار انتخاب شود. البته متریال هم در ساخت تابلو مهم است و باید متناسب با نوع آن کسب و کار باشد. به طور مثال جواهرفروش ها به دلیل ماهیت شغلی که دارند، ترجیح می دهند برای طراحی و ساخت تابلوی سفارشی آن ها، از فلز استیل استفاده شود. برای فروشگاه های لوازم کودک و یا شهربازی ها هم معمولا از پلکسی که رنگ های متنوع و شادی دارد.

 

  • همانطور که گفته بودیم هارمونی رنگ ها در طراحی و پیاده سازی تابلو اهمیت زیادی دارد. این قابلیت برای تابلو وجود دارد که در همه اشکال و رنگ ها ساخته شود اما بهتر است در این زمینه از یک طراح باتجربه، مشورت بگیرید. طراح به خوبی می داند که کدام رنگ ها نباید در کنار یکدیگر استفاده شود

ایران تابلو که سایت دریافت، سفارش و ساخت تابلو های مغازه است، در منطقه ۱۰ تهران و در محله نواب قرار دارد، در اصل اسم این تابلو سازی، تابلو ماهان است و از بهترین تابلوسازان در تهران است. تابلو ماهان که سفارشات خود را از سراسر کشور از طریق سایت ایران تابلو دریافت میکند،

تابلوهای مختلف مانند چلنیوم و ال ای دی و کامپوزیت و… در کوتاه ترین زمان ممکن و با کیفیت بالا و قیمتی بسیار مناسب ساخته و آن را با سلامت کامل به دست مشتریان خود می فرستد، تابلو هایی که توسط سایت ایران تابلو( تابلو ماهان) ساخته میشود دارای ضمانت پس از فروش است و همچنین نصب آن در محل برای شما مشتریان عزیز به صورت رایگان است.

برای سفارش و دریافت راهنمایی و مشاوره برای خرید تابلوهای تبلیغاتی میتوانید اول نمونه های تابلو های تبلیغاتی که در تابلو ماهان ساخته شده است را ببینید و سپس با شماره های موجود در این سایت تماس حاصل فرمایید.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *